Iz prirode

utorak, 09.03.2010.

Ima li neki indijanski ples za dozivanje proljeća?

Brr... smrznem se od pomisli na izlazak na ovu vjetrometinu. Vani život buja, a meni prehladno za izletovanje...
Ipak, vikend nije propao, subota je bila prekrasna! Nisam se nagledala pupoljaka i cvjetića, ali je zato me oduševila zimska atmosfera na Sljemenu, i naravno, buncek sa zeljem na Puntijarki (treba čovjek imati cilj kad krene u planine, tako lakše ide uzbrdo ;o)



U podnožju sam ipak naišla na nešto mlado i zeleno - čini mi se da je to onaj otrovni kozlac o kojem sam pisala u prošlom blogu. Već je bio mrak pa se nisam previše zadržavala - možda nije kozlac, ali eto slike, možda se nađe neki iskusni botaničar da me ispravi:

(možda) kozlac uživo?


Uglavnom, to nikad ne bih zamijenila za kiselicu, listovi su puno zeleniji, kožasti i stanište je drugačije - kozlac sam našla u vlažnoj listopadnoj šumi pod lišćem, za razliku od štavelja/kiselice koja je rasla na livadi.

Ajmo sunce, ajmo južina, da zatopli malo, pobjeći će mi sve mlade biljčice...

- 14:31 - Komentari (4) - Isprintaj - #